Carmen & Nico's weblog

Wij zijn bezig met de voorbereidingen voor onze zomervakantie 2008. Volg het hier!

donderdag, juli 12, 2007

Tour de France

Donderdag 12 juli 2007
Gelukkig heb ik nog de Tour de France! Vandaag is het ook weer helemaal niets met het weer. Regen en koud, afgewisseld met een maar droge perioden. Om 9 uur verwachtten wij de mannen van de verticale lamellen voor de woonkamer en de horren voor in de draai-kiepramen in de keuken en hal. Ze zijn een uur te laat (dat is hier heel normaal) en een uurtje later weer weg. Alles netjes gemonteerd en opgeruimd. Ik LifeMessenger wat met Ronny, maar die had het te druk op zijn werk. Carmen doet de inkopen voor haar verjaardag (as. zaterdag) en ik blijf alleen achter bij de TV en de laptop. De TV op Eurosport, geluid af, want daar versta ik toch geen meter van. Laptop aan en via i-Tunes, de uitzending van de Wereldomroep aan, radio Tour de France, goede kombinatie. Ja je maakt mij hier niet gek hoor! Jammer dat de Rabobankploeg niet won met Oscar Freire, maar eindelijk een spannende finale. Ook jammer voor Vinokoerov!

Ik zet alles maar weer in de ruststand. De dames zijn met de voorbereidingen voor de verjaardagspartij begonnen. Ze maken roomijs in verschillende smaken en Tiramisu. Eindelijk weer een hoogtepunt in het vooruitzicht (nog 2 nachtjes slapen).

Ik heb goede hoop dat het weer morgen weer wat buitenactiviteiten toelaat. De bewolking die voortdurend uit de bergen omlaag zakt trekt nu helemaal open en ik verwacht dat het morgen weer prima weer wordt! En ik ben niet de enige!









Het aktuele weer brrrr!

2 Comments:

  • At 8:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hallo allemaal,

    Onze vooruitzichten zijn bijna hetzelfde als bij jullie, maar dat hebben jullie al wel gezien, weeroline is immers wereldwijd te bezoeken.

    temperaturen in Druten, 24°C 28°C 30°C Dit voor de aankomende dagen hier in Druten.

    Groetjes daar en veel plezier met deze mooie dagen in het vooruitzicht.

     
  • At 10:03 p.m., Blogger Raymond Zahradnik said…

    Hey, nico

    hier weer ff een klein berichtje uit nijmegen. We hebben vandaag onze Jos op visite gehad. En wij vonden hem helemaal top. We kunnen misschien nog een hoop van hem leren. Verder ben ik verhuisd van mijn plek naar Corne's oude plek. Heb ik toch maar besloten dat dat het beste was. Verder word het hier aankomend weekend erg warm en benauwd. Je hebt weer hele mooie foto's gemaakt, van die regenboog vond ik super! Maar niks te klagen daar volgens mij, want mijn badkamer ziet er slechter uit dan die van Carmens moeder zo te zien.
    Wanneer krijgen we Carmen's moeder te zien op de foto??

    Groeten van Raymond en je Collega's

     

Een reactie posten

<< Home